ynet logotoyota logo
שתפו אותנו
שם המיזם: 

קמפיין 360 לסביבה

מי מאחורי המיזם: 

Creative Change - משרד הפרסום של הטבע

מטרת המיזם: 

קידום עולם טוב יותר שמתחיל במודעות. כדי לבלוט ולהניע שינוי בהתנהגות, עלינו לפעול בצורה קרייטיבית. קריאייטיב הוא אמצעי רב עוצמה לשינוי חברתי וסביבתי, שמטרתו לחבר בין אנשים לרעיונות ולעורר מודעות ושינוי באמצעות תוכן אומנותי ופרויקטים חווייתיים.

איך אנחנו עושים את זה: 

יצירת סרטונים סביבתיים שמגיעים ללמעלה ממילון חשיפות, שיתופי פעולה עם ארגונים סביבתיים ואף יזמנו את אירוע האופנה המדובר ״Trash Parade״ מצעד אופנה שמבוסס כולו על פסולת, שזכה לפרסום וסיקור נרחב בארץ ובעולם. לטובת קידום האג׳נדה שלנו, אנחנו חוברים לארגונים סביבתיים, מגזר ציבורי ומוניציפלי, עסקים ואקטיביסטים, כדי להגדיל את החשיפה למהלכים שלנו ובכך להגדיל את מעגל ההשפעה. במקביל ניזום סדנאות יצירה לחינוך אקטיביסטי, שיהפכו גם אותם לסוכני שינוי.