ynet logotoyota logo
שתפו אותנו
שם המיזם: 

BetterBus

מי מאחורי המיזם: 

15 דקות - ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל

מטרת המיזם: 

שינוי פני התחבורה הציבורית בישראל, מתוך הבנה שמערכת תחבורה נגישה, אמינה ויעילה אינה רק עניין של נוחות – אלא מפתח לשוויון חברתי, קיימות סביבתית וצמיחה כלכלית. תחבורה ציבורית מחברת אנשים לעבודה, חינוך, בריאות ומרכזים עירוניים, תוך צמצום זיהום האוויר, עומסי התנועה ופערי הניידות בפריפריה. מטרת המיזם הינה להשמיע את קול נוסעי התחבורה הציבורית ולשים את הזרקור על חווית הנסיעה שלהם.ן.

איך אנחנו עושים את זה: 
  • המיזם מוביל את מהפכת התחבורה הציבורית בישראל באמצעות כלי טכנולוגי חדשני - תוסף בתוך אפליקציית הופ-און Hop-On Rav-Pass המשמשת לתכנון נסיעה ותיקוף באמצעי התחבורה הציבורית השונים.
  • הכלי מאפשר לנוסעים לדרג בזמן אמת ובלחיצת כפתור את חוויית הנסיעה, כולל זמינות, איכות השירות ויעילות הקווים. הנתונים שנאספים משמשים לקידום שיפורים מול משרד התחבורה, הרשויות המקומיות ומפעילות התחבורה הציבורית.
  • בהמשך ניתן יהיה לדרג מסלולים על פי חווית הנוסע: הכלי יישקף לציבור את המסלול הטוב ביותר לפי דירוגי הנוסעים, כך שהוא יעבוד ממש כמו אפליקציות דירוג של מסעדות, מלונות או מוניות.
  • אנו מובילים קמפיינים להגברת מעורבות ציבורית עבור שיפור התחבורה הציבורית. כך, אנו מציידים את הציבור בכלים להפוך למובילי שינוי, לקידום תחבורה ציבורית ירוקה, נגישה ויעילה יותר לכל.